Trenger du barnehageplass?

Ønsker du plass søk på Vigilo eller ta kontakt med styrer Kjersti Geitanger 92618698. I Låven barnehage vil ditt barn være i trygge omgivelser med dyktig stabilt personal som har jobbet sammen i 10 år og opp til over 20 år. Det er voksne som er støttende, viser omsorg og kjærlighet, forståelse og omtanke. De er engasjerte og kunnskapsrike.

Barna har nå fått flere fysiske utfordringer på utelekeplassen samtidig som det er gode muligheter for rollelek i ulike situasjoner.

Det er veldig populært å sykle og da må de innom vaskehallen for å vaske sykkelen der.

Vi har fått ballbinge, der mye god fotball og håndball spilles.

Båten og dissen har vi beholdt, og så har vi fått oss et nytt surfebrett

Grillhytten bruker vi til samlingstunder og måltider. Vi kan også ha eventyrstunder her.

I Bergen regner det mye og barna er glade i å lage mat ute, derfor har vi fått oss et sutlekjøkken.

Vi har også rutsjebaner og grønnsakshage som vi dyrker i om våren/sommeren.

I uteamfiet vårt har vi fellessamlinger og foreldrearrangement.

Selv om barnehagen ligger sentralt har vi både epletrær og rhododendron, samt grønsakshage og bærbusker.

I disse husene leker barna masse rollelek, her er det ofte butikk!