Ansatte

ANDUNGENE

May Kristin Sundstrøm

Stilling: Assistent

May Kristin er pedagogisk medarbeider og har jobbet i Låven barnehage siden 2008, før det jobbet hun på King Oscar fabrikker. Her hos oss har hun erfaring fra både småbarns og storbarnsavdeling. Maya som små og store kaller henne liker godt å være på tur sammen med barna.

Vibeke Bratli

Stilling: Assistent

Vibeke har lang erfaring fra barnehage, og vi var så heldig å få henne til vår barnehage helt på slutten av 2014. Hun er glad i sang og turer sammen med barna ute i naturen. Vibeke er veldig god på Mini røris.

Ingunn Sperrevik

Stilling: Pedagogisk leder

Ingunn var utdannet førskolelærer i 1999 ved høgskolen i Bergen. Hun har veiledningsutdannelse og to monduler innen samspillsmetoden dialog. Hun har erfaring fra ulike barnehager både private og kommunale. Ingunn er praksislærer for Høgskolen i Sogn og Fjordane og har i den sammenheng studenter 2 ganger pr år på avdelingen der hun jobber. Erfaringsmessig har hun både jobbet som pedagogisk leder for både 0-3 års avdeling og 3-6 årsavdeling.

Anne Grethe Sleire Williams

Stilling: Barnepleier

Anne Grethe er utdannet barnepleier , og har jobbet i Låven barnehage siden 1998. Hun har erfaring fra ulike barnehager før hun begynte i Låven, og her hos oss har hun jobbet på alle de ulike avdelingene våre. Interessen for musikk, kreativitet og lek er stor.

FOLUNGENE

Mette Hafstad Thorsen

Tove Karin Henriksen

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Tove begynte i Låven barnehage 2005, og har tatt fagbrevet som barne-og ungdomsarbeider. Hun har også erfaring fra andre barnehager før hun begynte hos oss. Tove er glad i sang og musikk, samlingsstunder og formingsaktiviteter.

Rakel Miranda

Stilling: Barnehagelærer

Rakel er utdannet barnehagelærer med fordypelse i ledelse, samarbeid og utviklingsarbeid fra 2018. Rakel er engasjert og bruker kommunikasjon som sitt viktigste verktøy sammen med barna. Rakel er opptatt av lek, følelses mønster og danne et positiv klima med musikk og dans.

KYLLINGENE

Susanne Szajnfeld

Stilling: Pedagogisk leder

Susanne ble utdannet barnehagelærer i 2008. Hun har jobbet i Låven barnehage siden 2011. Hun har trinn 1 og 2 av Samspillsmetoden Dialog og brenner for det gode samspill mellom barna, og gode relasjoner mellom mennesker. Susanne er veldig glad i bøker, sang og musikk.

Elise Dræge

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Elise er utdannet som barne- og ungdomsarbeider. Har jobbet i Låven Barnehage siden 2008, og har erfaring fra både småbarnsavdeling og stor avdeling. Er kurset i samspillmetoden dialog.

Lene Lefdalsnes

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Lene er barne -og ungdomsarbeider og begynte i Låven barnehage høsten 2015, og før det har hun mange års erfaring fra familiebarnehage. Lene liker godt å lese bøker sammen med barna, og er en aktiv deltaker i barnas lek.

LAMUNGENE

Mie Meyer

Stilling: Assistent

Mie har videregående og ett år på sykepleierutdanning. Hun har vært dagmamma, jobbet 24 år i Bergen Kommune som husmorvikar, hjemme sykepleien, samt Bofellesskap for psykisk utviklingshemmende. Mie elsker å gå på turer på fjellet, være på hytten og tilbringe tid sammen med familien sin.

Jørgen Hodneland Bjørsvik

Stilling: Pedagogisk leder

Jørgen er utdannet lærer og har tatt barnehagepedagogikk på NLA som gjør at han også er førskolelærer. Han begynte å jobbe i Låven barnehage i 2007 og har vært både på småbarnsavdeling og storbarnsavdeling. Jørgen liker å ha fellessamlinger og har en stor formidlerevne til barna. Han har to monduler med samspillsmetoden dialog.

Monica Skåla

Stilling: Barnehagelærer

Monica var ferdig utdannet ved Høgskolen på Vestlandet i 2015. Hun har jobbet 7 år som pedagogisk leder for barn i alderen 2-6 år, og 1 år som pedagogisk leder for 0-2 åringer. Hun har videreutdanning innen barns språkutvikling og språklæring, og har trinn 1 og 2 i Samspillsmetoden dialog. Monica har erfaring fra både privat og kommunal barnehage, og har arbeidet mye med flerkulturelle barn. Hun er ekstra opptatt av barnas lekemiljø, samspill og språk. Begynte i Låven barnehage i 2023.

vikarer

Silje Solheim

Stilling: Annet

Silje er utdannet barnehagelærer. Hun har jobbet i barnehagen tidligere som ped.leder og barnehagelærer. Nå studerer hun videre, og jobber som vikar ved siden av studiene.

Marit Wold

Stilling: Vikar

Mitt navn er Marit Sperrevik Wold, og jeg studerer tredje året på barnehagelærer ved Høyskolen på Vestlandet. Jeg startet som vikar i Låven barnehagen i slutten av oktober 2023. Før dette har jeg jobbet som ringevikar i andre barnehager, og har erfaring i barnehage gjennom praksis både på videregående skole hvor jeg gikk barne- og ungdomsarbeider, og praksisperioder på Høyskolen på Vestlandet.

Maria Bolseth

Stilling: Vikar

Eg er 24 år og kjem frå Sandane i Norfjord. Går no siste året på grunnskolelærer 1-7 trinn på HVL. Eg begynte i Låven barnehage i september, men har jobba i barnehage heime i feriar sidan 2020.

Andre ansatte

Webansvarlig Låven Barnehage, Stiftelsen

Stilling: Annet

Kjersti Geitanger

Stilling: Daglig leder

Ferdig utdannet i 1996, jobbet 4 år i Regnbuen barnehager på småbarnsavdeling. Startet i Låven barnehage i år 2000 og jobbet 10 år på liten avdeling som pedagogisk leder og vært styrer siden 2010. Har veiledning utdannelse og to moduler i Samspillsmetoden dialog. Ferdig fullført nasjonal lederutdanning for styrere i barnehager ved NHH desember 2018.