Brukerundersøkelse

RESULTAT FRA FORELDREUNDERSØKELSEN 2022 Vi vil si tusen takk til alle som brukte tid på å svare på undersøkelsen. Vi i Låven barnehage har benyttet den nasjonale foreldreundersøkelsen i regi av Utdanningsdirektoratet. Undersøkelsen ble gjennomført i november og desember 2022, og foresatte fikk mulighet til å si sin mening om ulike forhold ved barnehagetilbudet.

Vår barnehage fikk en svarprosent på 52 %, og vi takker alle som tok seg tid til å svare. Alle avdelingene er tatt med i resultatet, men kun avdeling Kyllingene og Andungene har egne resultater pr. avdeling. Svarprosenten var under 5 svar på avdeling Lamungene og under 5 svar Folungene, og ut fra personvern får vi ikke ut resultatene på disse to avdelingene. Trykk på linken for å se resultatene SCN_0078

Resultatene fra undersøkelsen er tilgjengelig i vedlagt rapport og publisert på www.barnehagefakta.no

Barnehagefakta er utarbeidet av Utdanningsdirektoratet og presenterer relevant informasjon om norske barnehager, og er primært rettet mot foreldre som ønsker å orientere seg i barnehagetilbudet før de skal søke barnehageplass.

Søk opp Låven barnehage. Tall fra undersøkelsen vises nede på høyre side, «Foreldretilfredshet».

Resultatene fra undersøkelsen gir et viktig grunnlag for vårt videre arbeid med å sikre god kvalitet på tjenesten vi tilbyr.

Barnehagen jobber nå med oppfølging av resultatene, både de vi ønsker å bevare og de vi ønsker å forbedre.

Foreldreundersøkelsen er gjennomgått og blitt presentert i samarbeidsutvalget 6. mars, for der etter å bli gjort kjent for foresatte.

Beste hilsen

Kjersti Geitanger