Hvordan min praksis i Låven barnehage var

Jeg heter Emma Frette og er 25 år. Jeg hadde min praksis i Låven barnehage det første året jeg gikk på barnehagelærerutdanning ved HVL.

Jeg ble tatt imot av en fantastisk veileder som igjennom hele praksisen min fulgte meg opp, og resten av personalet var imøtekommende og vennlige. Alle oppgaver som ble gitt fra HVL ble gjennomført med god oppfølging fra barnehagen, og i praksisperioden lærte jeg naturligvis også mye annet. I Låven barnehage har de søkelys på samspillsmetoden dialog, noe som var faglig interessant og noe jeg har tatt med meg videre. Jeg fikk gå mye på tur og hatt masse utetid i fine omgivelser sammen med både barn og voksne. Låven barnehage har fått en plass i hjertet mitt og vil bli savnet! Takk for tiden jeg fikk tilbringe sammen med dere.